Saturday, March 28, 2009

salam earth hour

haha..arini earth hour..pebende earth hour ni??basicnyer earth hour diorg wat sebab nk bagi sedar ckit makhluk yang bernama manusie ni bahawe dunie ni da sakit trok n tenat..macam2 da jadi kt dunie,klo la dunie ni orang,da lame da kojol..aku sapot la gak dengan tutup lampu kt rumah aku..tgk kat kejiranan kat taman aku ni sapot gak ar..okey la..at least kite sedar kan..tapi jngn sedar sejam ni je..sok da stat wat perangai..huhu.by the way, mggu ni masih lagi cbok gler babas..selagi FYP xpresent,selagi itu la aku akn jadi cbok tahap gaban dan nagenyer..haha..wish me luck.. final exam da xpeduli da ni..abes kan FYP ni je lu..owh lupe.mggu ni kat paper n media elektronik masih cbok ngan muktamar umNO..hehe..saje je tukar muktamar tu.macam2 kerenah leh tgk..n resultnyer Tan sri Muhyiddin gak jadi Timbalan..KJ da jadi ketue pemude..n orang Pahang jadi presiden..tgk ckit ape jadi kt negeri kite yg tercinte ni..cewahh..aku bukan suke pon politik ni..najis je seme..tapi just amek tao je hal ehwal semase..xde la orang ckap jadi katak bawah tempurung kan??haha...okehh.cao lu..

No comments:

Post a Comment